Jeżeli jesteś ciekawy jak wybrać agencję SEO, koniecznie skieruj się tu.
Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż w XXI w. obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu spora grupa klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego wybrać solidną agencję SEO? Warto posłuchać wskazówek ekspertów.
Google podpowiada, jak wybrać solidną firmę SEO
Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieprzerwanie rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Mimo obecności innych opcji, jak przykładowo DuckDuckGo, Bing bądź Rambler, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje być widocznym w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, zwykle nie jest to możliwe bez wsparcia speców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak znaleźć solidną firmę SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna firma SEO?
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, punkt po punkcie tłumaczy, jak zidentyfikować dobrą firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego główną konkurencję,
- zdolność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- stała kontrola stanu strony i regularną analizę jej statystyk,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy.
Pracownica firmy Google wskazuje również, iż rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym widoczne rezultaty zwykle po paru miesiącach działań.
Polecane artykuły
Nie możesz zatrudnić księgowego? Pomoże biuro rachunkowe
Długoterminowy parking przy lotnisku – rozwiązania dla podróżnych
Jak pisać dobre teksty SEO?