W ostatniej dekadzie przedmiot ekologii stał się jedną z głównych spraw, omawianych w debacie publicznej. Potrzeba modyfikacji naszych przyzwyczajeń związanych z odpowiedzialnym stosowaniem surowców, krok po kroku przenika do każdego aspektu życia, również do świata promocji. Dzisiaj zarówno ogromne koncerny, jak i niewielkie przedsiębiorstwa, zmierzają do tego, by być eco-friendly. Swoją dbałość o ochronę środowiska mogą one zaprezentować światu w przeróżny sposób, m.in. przez użycie w działaniach promocyjnych ekologicznych gadżetów.
Eko gadżety promocyjne – nie tylko z materiałów naturalnych
Ekologiczne gadżety to towary reklamowe, ale wykonane z surowców łatwo degradowalnych bądź przetworzonych. Są to również gadżety z naturalnych tekstyliów, które mają praktyczne zastosowanie i których osoba obdarowana nieprędko się pozbędzie. Powoduje to, iż ich wykorzystanie w mniejszym stopniu wyrządza szkodę otoczeniu. Do grupy ekologicznych gadżetów reklamowych zalicza się także te artykuły, które wyprodukowano z PP, innymi słowy z polipropylenu. Pomimo, iż to polimer, łatwo daje się go przetwarzać, natomiast kiedy staje się to już niemożliwe, w trakcie jego rozkładu nie są emitowane niebezpieczne gazy.
Eko gadżety promocyjne – koszulki i kosmetyczki
Można sądzić, iż w asortymencie hurtowni rzadko pojawia się obszerny katalog eko gadżetów reklamowych. Nic bardziej mylnego! Już sama oferta odzieży reklamowej jest olbrzymia – nadruki zleca się na koszulkach z bawełny, w przeróżnych fasonach (dziecięcych, damskich i męskich), jak również w wielu barwach. Nadruki reklamowe nanoszone są na płócienne i bawełniane torby, dostępne nie tylko w formie popularnych toreb zakupowych, ale również np. plecaków-worków. Inne rozpowszechnione gadżety tego rodzaju to rzecz jasna długopisy, które wykonuje się ze zrolowanego papieru albo z bambusa, ekologiczne puszki z biodegradowalnego PLA, papierowe pojemniki na gorące napoje, jak również kosmetyczki.
Polecane artykuły
Jak pisać dobre teksty SEO?
PBN czyli private blog network jako element szerszej strategii marketingowej
Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO