Więcej informacji o szczegółach oferty agencji reklamowej Kraków znajdziesz tutaj
Gdy prowadzi się firmę, niezależnie czy jest się dystrybutorem, wytwórcą czy usługodawcą, akcje marketingowe powinny być istotnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa stać na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, zwykle poszukują pomocy u agencji marketingowych.
W jakich działaniach wesprze Cię agencja reklamowa?
Agencja marketingowa to zespół twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w internecie (animacje i filmy viralowe, kanały social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie projektowania materiałów promocyjnych – folderów, billboardów, stoisk targowych bądź kalendarzy. Agencja marketingowa przygotuje także ciekawe, unikatowe teksty na stronę www zleceniodawcy oraz zaplanuje strategię kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji konferencji, spotkań z klientami bądź targów, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, takie zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnej i harmonijnej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu kursów czy też zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona doświadczonych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku marki.
Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]
Polecane artykuły
Darmowy audyt SEO
Jaki zakres usług oferuję parking przy lotnisku w Balicach?
Nie możesz zatrudnić księgowego? Pomoże biuro rachunkowe