Jesteś zainteresowany najkorzystniejszą ofertą PBN? Nie wahaj się! Wejdź na https://bit.ly/3n01VWf.
Żeby klient dostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę www, lecz również zatroszczyć się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy regularnie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i przydatne dla użytkownika treści. Lecz nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania linków kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingu jest wykorzystanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów.
Private blog network i ich zalety oraz wady
PBNy są prywatne, ponieważ są zakładane a potem nadzorowane przez jeden podmiot (na ogół przez sporą agencję marketingową bądź agencję SEO), który kontroluje jakość publikowanych tam treści. PBNy są na ogół używane jako jeden z punktów szerokiej strategii marketingowej, co wypada silnie zaznaczyć, ponieważ najlepsze efekty ich użycia daje się zauważyć w stosunku do stron, które zostały wcześniej rzetelnie zoptymalizowane pod kątem technicznym oraz treści. Prywatne sieci serwisów nie tylko pozwalają na pozyskanie dużej ilości linków przychodzących do strony, ale też na ich dywersyfikację, co jest pozytywnie postrzegane przez algorytmy wyszukiwarek. Minusem PBNów jest tylko to, że ich wykonanie wymaga poważnych nakładów finansowych, a potem należy poświęcać wiele czasu na zachowanie ich na stosownym poziomie.
Wizytówki NAP oraz publikacje z linkiem kanonicznym, czyli jak wykorzystać możliwości PBN
Prywatne sieci portali bardzo dobrze spełnią swoje zadanie w pozycjonowaniu lokalnym, bo można przy ich użyciu zamieszczać tematyczne artykuły będące wizytówką NAP. Co to jest NAP? To właściwie każde miejsce w sieci, gdzie zaprezentowane są najważniejsze dane telekontaktowe firmy – jej adres stacjonarny, adres e-mail bądź telefon i nazwa. Przykładowo, NAP-em jest wizytówka Google Moja Firma, ale jest nim także profil w mediach społecznościowych, profil w ogólnodostępnym rejestrze firm bądź artykuł, pod którym podano firmowe informacje teleadresowe.
Kolejna efektywna metoda korzystania z potencjału PBNów to publikacje z linkiem kanonicznym. To powtórna publikacja rzetelnych artykułów ze wskazaniem hiperłącza do źródła treści oznaczonego jako tag “rel=canonical”. W takiej sytuacji algorytmy wyszukiwarek przeważnie oceniają wyżej jakość pierwotnego artykułu, gdyż odnajdywanie linków do niego na różnych blogach w sieci traktują jako znak, że pod wymienionym adresem kanonicznym znajdują się godne uwagi, przydatne teksy. Publikacje z canonicalem są najefektywniejsze przy treściach z branż YMYL, w których ważne jest osiągnięcie wysokiego autorytetu, czyli tych powiązanych w szczególności z bieżącymi informacjami, prawem, inwestycjami oraz medycyną.
PBN Market Skuteczny linkbuilding SEO
Polecane artykuły
Darmowy audyt SEO
Jaki zakres usług oferuję parking przy lotnisku w Balicach?
Nie możesz zatrudnić księgowego? Pomoże biuro rachunkowe