Więcej szczegółów o pozycjonowaniu Krakow
Istnieją 3 kluczowe strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną rolę przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak koncert znanego piosenkarza, Dzień Dziecka czy Tłusty Czwartek. Ten typ pozycjonowania będzie bardzo efektywny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta z należytym wyprzedzeniem. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Przeważnie powinno się rozpocząć je na 2-3 miesiące przed wybranym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową bądź zmienioną treść strony internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Dalszy typ pozycjonowania to odpowiednie i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Dzięki stosownemu dobraniu fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale też koszty reklamy w Google Ads istotnie się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail to też znacznie niższa konkurencja. Ważne jest również to, iż rośnie trend wprowadzania długich zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Braun Seria 5 szara,
– smartfon Huawei P20 niebieski,
– obuwie Adidas Hard Court czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne w szczególności dla sklepów internetowych. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie nader szeroki asortyment artykułów mogą skuteczniej piąć się na pożądane pozycje w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę najczęściej:
– miasto (np. “salon kosmetyczny Kraków”)
– dzielnicę (“sklep komputerowy Mokotów”)
– państwo (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w stosunku do firm lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do odbiorców mieszkających w konkretnym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest stosowana również wtedy, gdy firma ma niewielki budżet na reklamę i nie jest w stanie konkurować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “sklep RTV”, to “sklep RTV Kraków”.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]
Polecane artykuły
Nie możesz zatrudnić księgowego? Pomoże biuro rachunkowe
Długoterminowy parking przy lotnisku – rozwiązania dla podróżnych
Jak pisać dobre teksty SEO?