Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się wraz z udostępnieniem usługi Google Street View, zyskują w ostatnim okresie na popularności, co powoduje, że znajdują zastosowanie w reklamie firm. Pozwalają w dostępny sposób przedstawić siedzibę firmy czy też nieruchomość ważną dla naszego biznesu. Jest to atrakcyjny element, który opłaca się dodać w wizytówce Google Moja Firma. Sporo podmiotów nie do końca jednak wie, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak go tworzy oraz co daje jego publikacja w wizytówce firmy.
Wirtualny spacer 3D – zwiększ konkurencyjność swojego biznesu
Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą interaktywne zdjęcia tworzące realistyczne odwzorowanie danego wnętrza. Możemy w nim rozglądać się po otoczeniu i przeskakiwać do sąsiednich punktów nieruchomości, w której się znajdujemy. Zatem wirtualny spacer to po prostu możliwość odwiedzenia poszczególnych pomieszczeń nieruchomości i swobodnego poruszanie się w jej granicach. Wirtualne spacery publikuje się np. obok zdjęć w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki będzie widoczny dla użytkowników, którzy przeglądają Google Maps w poszukiwaniu usług w naszej lokalizacji. Wirtualny spacer w wizytówce firmy ma formę fotografii, a po kliknięciu na ten element zostajemy skierowani do dedykowanej witryny, gdzie zaczynamy wycieczkę po danym budynku. Spacer jest wgrywany na serwery Google, zatem nie musimy martwić się o jego obsługę techniczną czy związane z tym koszta. Możemy go natomiast udostępnić dla klientów na naszej stronie www.
Dlaczego warto aktywować wirtualny spacer Google Maps??
Wirtualny spacer w Google Moja Firma warto udostępnić w wizytówce z kilku względów. Główny z nich to kreacja profesjonalnego wizerunku firmy i pokazanie się klientom od najlepszej strony. Dzięki temu dużo chętniej wybiorą nas spośród konkurencyjnych marek, jak również będą mieć do nas większe zaufanie. Jeżeli na naszej stronie internetowej oraz w wizytówce Google umieścimy wirtualny spacer i zdjęcia bardzo dobrej jakości, przeglądarka Google sama będzie oceniała nas wyżej i będzie wyróżniać nas częściej od marek nie posiadających spaceru 3D. Aktywowanie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest też niesłychanie proste technicznie. Na rynku funkcjonuje wielu zawodowych fotografów, którzy w przystępnej cenie i – co równie istotne – bardzo szybko stworzą taki spacer i dodadzą go do naszej wizytówki.
Wirtualny spacer w Google Moja Firma sprawdzi się w wielu branżach. Na pewno będzie to sektor turystyczno-hotelarski, w której nierzadko chcemy pochwalić się najlepszymi nieruchomościami. Możemy także zaprezentować tym sposobem swoje biuro czy punkt, gdzie pracujemy, jak salon piękności czy lokal gastronomiczny. Wirtualny spacer okaże się pomocny również wtedy, kiedy zamierzamy zatrudnić nowych pracowników, żeby przekonać ich do zgłoszenia się na rekrutację do naszej firmy.
Kontakt z firmą:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]
Polecane artykuły
Darmowy audyt SEO
Jaki zakres usług oferuję parking przy lotnisku w Balicach?
Nie możesz zatrudnić księgowego? Pomoże biuro rachunkowe