Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić przedłużenie sklepu stacjonarnego lub też być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych imprez, a oprócz tego, dzięki szybkiemu montażowi i mobilności, mogą być stosowane np. do handlu na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, winien być odpowiednio dostosowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Pawilon handlowy – jak wybrać?
W ofercie producentów znajdziemy rozmaite warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechuje je względnie szybki montaż, jednakże ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich zdecydowanie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni lub kiosków.
Pawilon handlowy – kiedy warto go używać?
Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje cechuje znaczna trwałość, będąca rezultatem wykorzystania do ich produkcji wysokiej klasy tworzyw. Zarówno rury, z których wykonane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie prawidłowo konserwowany, posłuży kilkanaście lat – także przy częstym użytkowaniu.
Polecane artykuły
Części zamienne do Dacia znajdziesz je w moto sklepach online!
Drzwi wejściowe drewniane – standardowe, dwuskrzydłowe i na wymiar
Naturalne źródło witamin – sok z kiszonej kapusty i buraków